سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروشگاه اینترنتی ساجد

فیلم اموزش نرم افزار نرو - رایت CD و DVD

قیمت: 4000 تومان

فیلم اموزش نرم افزار نرو - اموزش رایت انواع CD و DVD اگر می خواهید CD یا DVD رایت کنید، یکی از بهترین راه ها استفاده از برنامه محبوب نرو است! این برنامه که شاید بتوان گفت کاملترین و جامع ترین برنامه برای این کار است، امکان انواع رایت را به شما می دهد، صوتی، تصویری، مخصوص کامپیوتر، ایمیج، CD به CD و ... که به سادگی قابل انجام است!

نرم افزار نرو که هم اکنون در زمان نوشتن این متن نسخه 11 آن هم انتشار پیدا کرده، شامل قسمت های مختلف Nero Burning Rom و Nero Vision و Nero Expreess است که همگی اینها امکان انواع رایت را دارند ( البته نرو مجموعه برنامه ای است که خیلی چیزهای دیگر مثل برنامه پخش فیلم و موسیقی و برنامه تبدیل و ... را دارد) اما هرکدام به شکل و روش ها و مقداری هم از نظر قدرت و امکانات با هم اختلاف دارند! Nero Expreess که شاید راحت ترین و ساده ترین اینها است که همان کارها را با زحمت کمتر و ساده تر به راحتی انجام می دهد! که تقریبا در تمام نرو ها از Nero 6 گرفته و nero 7 و nero 8 و nero 9 و nero 10 و nero 11 تماما به یک شکل است و تقریبا هیچ تغییری نکرده است!
شما پس از مشاهده این فیلم به راحتی می توانید انواع CD و DVD تصویری، صوتی و ... را رایت کنید و همچنین با مشکلاتی که احتمال دارد موقع کار با آنها روبرو شوید و روش حل آنها آشنا می شوید! در این فیلم تمام مراحل کار را به صورت زنده مشاهده می کنید و نکته های لازم را به صورت متن می خوانید! در این فیلم سعی شده به زبان بسیار ساده و عامیانه و دور از اصطلاحات فنی پیچیده، مطلب به صورت گویا بیان شود! شما بعد از مشاهده این فیلم به راحتی می توانید کارهای رایت مربوط به خود را انجام دهید، و کلیتی با تفاوت انواع رایت آشنا شوید!

برخی از ویژگیها
1) فیلم اموزش نرم افزار نرو  2) اموزش رایت انواع CD و DVD  3) تمام مراحل کار  4) فروش پستی  5) ما کالا را برای شما با پست می فرستیم. شما مبلغ را به مامور پست تحویل دهید


خرید فیلم اموزش نرم افزار نرو - رایت CD و DVD

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد این محصول سؤالی دارید در کادر زیر بنویسید.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فیلد زیر تعیین کنید که قصد خرید چه تعداد از این محصول را دارید.

تعداد مورد نیاز 

 

arzani


ارسال شده در توسط ساجد